Hier willen zijn en toch ook thuis... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Pieter - WaarBenJij.nu Hier willen zijn en toch ook thuis... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Els Pieter - WaarBenJij.nu

Hier willen zijn en toch ook thuis...

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Els

27 Juni 2013 | Australië, Melbourne

Na wat dagen ons rustig aan vermaakt te hebben in Melbourne, heeft Els toch nog wat meer ritme en rust nodig om te kijken of ze de heimwee kan verwerken of niet.

De dichtsbijzijnde rust haven voor Els is familie in New Zealand. Vanuit Melbourne is Els naar Dunedin gevlogen waar ze de komende weken bij familie zal logeren.

Ik (Pieter) ga verder met reizen en zal de komende weken waarbenjij up to date proberen te houden.

G’day to you all!!!

• 05 Juli 2013 - 13:25

Mireille:

Hai Pietertje,

Hou ons op de hoogte hè! Want ik ben veel te benieuwd naar alle foto's!

• 06 Juli 2013 - 10:06

Mieke:

Veel succes en plezier nog met je reis Pieter..
    Maar dat gaat goed komen als ik al die foto's elke keer zie en de verhalen lees.