Foto update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Els Pieter - WaarBenJij.nu Foto update - Reisverslag uit Sydney, Australië van Els Pieter - WaarBenJij.nu

Foto update

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Els

30 Maart 2013 | Australië, Sydney

Soms heb je niet veel woorden nodig...

• 30 Maart 2013 - 10:10

Mireille:

Wat ziet het er heerlijk uit bij jullie.... Hier was weer een beetje sneeuw gevallen. Maar gelukkig was die ook weer meteen weg! Ben die sneeuw zooooooooo beu!

Dat zwembad aan zee!!!!! Niet normaal!

Mis jullie!!!!!!!!!! Helemaal als ik die foto's zie!!!!

Groetjes Mireille

• 30 Maart 2013 - 10:27

(schoon)mam:

Alleen het weer is anders dan hier!
    Pieter nog steeds even eigenwijs, maar ja, als je je bus in het zand 'parkeert' ,moet je zelf op de blaren zitten.
    De zondagavondstop bij de Beemd is ingeruild voor 'n broodje frikandel en Jan Linders voor het Hollands winkeltje, dus appelmoes en groente uit een potje ook weer binnen handbereik! Nu de echte mayonaise nog zien te vinden.
    Lieverds, ik zie dat jullie je uitstekend vermaken. Als jullie nu zo'n 6 graden temperatuur inleveren en naar ons sturen dan komen wij ook weer op plus 10 en kunnen we alvast voorzichtig aan de lente denken.

knuffel mam

• 30 Maart 2013 - 10:43

Mam:

Ziet er echt als een Holland House uit de de jaren ?? met die tafelkleden en lamp.

groetjes en geniet ervan.

• 30 Maart 2013 - 10:50

Jolanda:

Super leuk die foto's!!

• 30 Maart 2013 - 15:36

Loes:

Zo te zien is het gras niet altijd groener aan de andere kant ;)
    En die Bassie en Adriaan doen me (nog steeds) denken aan nijmegen hahaha

• 30 Maart 2013 - 18:45

Danielle V Stiphout:

Wauw Els! Jullie moeten wel aan het genieten zijn als je deze foto's bekijkt.. Prachtig!

• 31 Maart 2013 - 17:48

Mieke:

Foto's zeggen meer dan duizend woorden!!
    Heerlijk zeg, ondanks het harde werken wel lekker genieten!
    Mooie dingen die jullie meemaken, gaaf hoor!

Jammer dat jullie pech hebben gehad met het busje, maar zal nu toch wel goedkomen een keer!
    Hier nu erg koud op Paaspop, dus maar extra dansen..
    Ik hoor van je..

xxxx Mieke

• 01 April 2013 - 01:29

Els:

Goed gezien Loes: Het gras is hier in de zomer inderdaad niet altijd groener!! en mam: Ik hoop dat het vandaag (01 april) bij jullie wat warmer is.... Bij ons is de temperatuur dusdanig gezakt dat ik vanmorgen een lange broek en een vest aan heb getrokken (hoewel het volgens mij nog steeds boven de 20 graden is! haha) Hoop dat het jullie sneeuw doet smelten...

Mis jullie!! en een dikke kus!!

• 01 April 2013 - 23:42

Noortje:

Joehoe!!

Wat een leuke foto's weer. Foto's zeggen soms ids genoeg!
    Vandaag gelukkig een zonnetje hier, nog even en wij kunnen een vest uittrekken.....

Dikke kus van ons viertjes!!

• 04 April 2013 - 19:18

Cristel: